Župan Boban: Gledajući izložbu, čovjek se vrati u onaj trenutak...

  • Slika /Vijesti2019/2019-05-15a.jpg
  • Slika
  • Slika

U Splitu je otvorena izložba 'Večernji list: Zajedno smo 60 godina'  

Večernji list grupa pokrenula je veliku nacionalnu akciju „Hrvatska pamet Hrvatskoj“, čiji je krajnji cilj zadržati mlade obrazovane ljude u domovini. Nakon uspješnih događanja u Osijeku, Koprivnici, Rijeci i Zadru akcija se preselila u grad Split, gdje je Večernji list i Poslovni dnevnik u suradnji sa Sveučilištem u Splitu organizirao okrugli stol i tribinu "Budućnost u Hrvatskoj", a otvorena je i putujuća izložba povijesti Večernjeg lista.

"Mi od 2013. godine imamo projekt koji se zove Poslovni uzlet, s kojim smo prošli cijelu Hrvatsku, gdje smo besplatno educirali mnogo poduzetnika. Taj projekt trajao je šest godina i svi koji su željeli doći mogli su se educirati, a sve to objavljivano je u Poslovnom dnevniku i Večernjem listu, kako u tiskanom tako i u online izdanju. Večernji list i Poslovni dnevnik već godinama prednjače u tome te bih pozvala ostale medije da slijede naš primjer", kazala je članica Uprave i direktorica Večernjeg lista Andrea Borošić.

"Mi se zalažemo da se naše školstvo poveže s poslovnom zajednicom. Zagovaramo strukovne škole, ističemo da treba dati više prakse srednjoškolcima, a na fakultetima studentima dati više prilike da stječu iskustvo u poslovnoj zajednici. Kroz naš projekt 'Hrvatska pamet Hrvatskoj' potičemo studente da pišu projekte na različite teme, da ih brane pred nama i na kraju ih nagrađujemo. To su novčane nagrade ili stipendije te im dajemo priliku da te projekte provedu u djelo", kazala je Borošić.

Okupljenima se obratio i glavni urednik Večernjeg lista Dražen Klarić.

Čita li se Večernji list u Splitu? Čita. To je naše tradicionalno područje, možda u posljednjih 20 godina i najstabilnije. Večernji u Splitu oduvijek je imao odanu publiku i u godinama koje su pred nama uvjeren sam da će to i dalje biti tako. Zašto? Upravo zbog toga što postoji 60 godina tradicije Večernjeg lista. U toj tradiciji utkano je ono što je najbitnije, a to je profesionalno novinarstvo. Živimo u vremenu brzih informacija. U tom vremenu, u kojem nam treba provjerena informacija, mediji poput Večernjeg lista imaju budućnost. Uvjeren sam da će ta budućnost u sljedećih 60 godina ispred nas biti jasna, čista, upravo zbog toga što smo potpuno svjesni da se u vremenima krize, izazova, publika okreće onima kojima vjeruje. Okreće se medijima koji imaju tradiciju, imaju profesionalni standard provjere informacija", kazao je Dražen Klarić.

"Često govorimo o odlasku iz Hrvatske, a ja često ponavljam rečenicu: 'Hrvati, otkada znaju za sebe – odlaze. Bitno je da se vraćaju i donose sa sobom nova znanja, nova iskustva i mijenjaju naš mentalni sklop i mijenjaju Hrvatsku nabolje. Uvjeren sam da i danas u mojoj generaciji, i generaciji poslije mene, ima itekako mnogo ljudi koji imaju što reći, koji nisu opterećeni ovim podjelama na ustaše i partizane i koji su spremni sa svima nama lijepo živjeti, imati ugodan život za sebe i svoje obitelji, da oni itekako imaju što ponuditi Hrvatskoj", rekao je Klarić.

Izložbu Večernjeg lista pogledao je i župan Splitsko-dalmatinske županije Blaženko Boban.

"Čovjeka vrate u taj trenutak kada se to događalo. Ovo je možda dobar primjer kako su nam memorije kratke. Vrlo brzo zaboravljamo sve pozitivne sekvencije u svojoj povijesti, nacionalne povijesti. Gledajući izložbu, čovjek se vrati u onaj trenutak, Oluja, generali, stvaranje Hrvatske, osvajanje medalje 1998., prošle godine srebrna medalja na svjetskim prvenstvima. Čovjeka ponesu emocije. Nadam se da ćemo u budućnosti imati sve više i više pozitivnih naslovnica kako bismo na neki način mladim ljudima što više optimizma ulijevali u njihove živote i tako stvarali pozitivnu sliku o cijeloj našoj domovini", rekao je župan Blaženko Boban.

Nacionalna akcija „Hrvatska pamet Hrvatskoj“, pokrenuta od utjecajnih medija Večernjeg lista i Poslovnog dnevnika, strateški je orijentirana na poticanje zadržavanja mladih obrazovanih ljudi u Hrvatskoj.

Kroz koncept putujućih okruglih stolova i tribina pod zajedničkom egidom „Budućnost u Hrvatskoj“ u šest gradova, strateški pozicioniranih na sveučilištima, pokušat će se kroz sinergiju predstavnika poslovne, akademske i političke javnosti u formi dijaloga predstaviti mjere i korake koji se provode regionalno i nacionalno kako bismo potaknuli buduće naraštaje na ostanak i razvoj.

Godina 2019. simbolična je zbog 15 godina postojanja Poslovnog dnevnika, prvih dnevnih poslovnih novina u Hrvatskoj, te 60. rođendana jednog od vodećih hrvatskih medija Večernjeg lista, stoga se na ovu akciju na svakom sveučilištu oslanja i putujuća rođendanska izložba pod nazivom „Zajedno smo 60 godina“.

tekst i fotografije: www.vecernji.hr
izvorni tekst i prilozi: https://www.vecernji.hr/vecernji60/nacionalna-akcija-zadrzavanja-mladih-obrazovanih-ljudi-u-splitu-1318927